martedì 28 agosto 2012

LE SOSTANZE PIU PERICOLOSE PER LA PELLE - SUBSTANCAT E RREZIKSHME PER LEKUREN!!!

International Nomenclature of Cosmetics Ingredients : INCI 
La sigla INCI sta per: la lista delle sostanze che si possono leggere sull eticheta di ogni prodotto.
Per sapere qualli di questi sono velenosi per la nostra pelle il sito di http://www.biodizionario.it/ ci da una dritta.Ogni ingrediente si classifica da 10 a 1,questo vuol dire che se il valore di un ingrediente è 10 vuol dire che è molto pericoloso per la nostra pelle.Molto spesso si pensa che i prodotti che costano tantissimo sono di alta qualità ma non è assolutamente vero.
Alcuni degli ingredienti più pericolosi e più usati,purtroppo,nella produzione delle creme sono:  paraffinium liquidum,petrolatum,vaselina,mineral oil,isopropyl myristate,isopropyl palmitate. Sono da evirare anche tutti i siliconi,che si riconoscono dal finale di parola ''one'' come ad esempio
dimethicone,ciclomethicone. Queste sostanze che danno subito l'illusione di una pelle perfetta,super idrattata e morbida,in realtà creano solo una barriera soffocando i nostri pori non lasciandogli respirare.Per maggiori info potete dare un occhiata a questo sito che vi ho nominato qui sopra,qui troverete tutte le sostanze dalla A alla Z che si considerano pericolose ma anche quelle che fanno bene alla nostra pelle perchè sono di origine naturale.



International Nomenclature of Cosmetics Ingredients : INCI
Sigla INCI do te thote :lista e perberesve ose e ingredienteve qe lexohen tek etiketa e nje produkti kozmetik te caktuar.
Cdo ingredient  klasifikohet me vleresimin zbrites nga 10 ne 1.Kjo do te thote se nqs vlera e nje ingredienti eshte 10 atehere eshte shume i demshem per lekuren tone,nuk eshte cilesor.Shume shpesh mendohet se produktet qe kushtojne shume jane cilesore por nuk eshte aspak e vertet!!!
Disa nga ingredientet me te rrezikshem dhe me te perdorur,per fat te keq,ne prodhimin e kremerave jane: paraffinium liquidum,petrolatum,vaselina,mineral oil,isopropyl myristate,isopropyl palmitate.
Jane per tu evituar dhe te gjithe silikonat,qe njihen me prapashtesen "one" si psh dimethicone,ciclomethicone.Keto substanca,qe japin menjehere iluzionin e nje lekure super te hidratuar e te mendafsht,ne te vertet krijojne nje barrier qe pengon poret e lekures te marin fryme.
Per me shume detaje rreth INCI-t po ju keshilloj nje sit italian pasi tani per tani nuk jam ne dijeni per ato shqiptare :http://www.biodizionario.it/
Ketu do te gjeni te gjitha substancat nga A tek Z qe konsiderohen te demshme dhe ato qe nuk kane rreziqe pasi jane natyrale.





Nessun commento:

Posta un commento